Derde week in Canada - Reisverslag uit Calgary, Canada van Martijn - WaarBenJij.nu Derde week in Canada - Reisverslag uit Calgary, Canada van Martijn - WaarBenJij.nu

Derde week in Canada

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

20 Juli 2015 | Canada, Calgary

Maandag 20 Juli 2015

Vandaag gingen we beginnen met een nieuwe klus, De heletuin opnieuw uitgemeten want er was een verhoogte vlonder gemaakt op hele andere maten dan gepland... Toen we thuiskwamen was er een briefje op tafel: Wij zijn bij het zwembad, Groetjes Hannah en Kirsten, Daar gingen we dan op naar het zwembad! Lekker balspelletjes gespeeld en klooien in het zwembad daarna heerlijk pizza gegeten!

Dinsdag 21 Juli 2015

Vandaag weer stage! een muur bouwen in een tuin, leuke klus!
Toen we thuiskwamen heerlijk gegeten en spelletjes gespeeld met Rob, Hannah en Kirsten.

Woensdag 22 Juli 2015

we gingen vandaag verder op stage, maar toen begon het ineens heel erg testormen.. We zijn gestopt en even naar de subway gegaan. We werden gebeld door Ronald zijn vrouw, Er is een Tornada waarschuwing!! We keken in het rond en er was een tornado! (Zie foto eronder) We zijn vanavond nog naar de Minions in de bios geweest, Was een superdag!

Donderdag 23 Juli 2015

eerst grasgelegd in een tuin en daarna verdergegaan met een muurbouwen in een andere tuin, toen we thuiskwamen gegeten en daarna met het hele gezin
naar de film 'Speed' gekeken was een super film!

Vrijdag 24 Juli 2015

Vandaag nog een kleinstukje muur gedaan en daarna begonnen met de bestrating maar toen kwamen we erachter dat de verkeerde geleverd waren zijn we gestopt.. De klant was niet thuis dus we konden niet vragen of het goed was.. Dat horen we maandag wel! vanavond gezellig met Rob en Kirsten naar Würst een duitse kroeg in de downtown van Calgary!

Zaterdag 25 Juli 2015

Eerst heerlijk uitgeslapen en daarna lekker filmpjes gekeken met Hannah, In de avond gingen we rolschaatsen bij Lloyds, Erg leuk om mee te maken hoe het rolschaatsen gaat met 2 wielen links en 2 wielen rechts, en de rem aan de voorkant, het remmen ging niet echt want dan viel je bijna voorover haha, maar wel super leuk disco rolschaatsen!

Zondag 26 Juli 2015

Vandaag met zijn 3en (Ik, Rob en Hannah) een hike gemaakt, bij Canmore, bij de Grassilakes en bij een mooie waterval!
supermooie fotos gemaakt daar! heel mooi is het klimmen daar in de bergen,
super helder water!