Tiende week in Canada - Reisverslag uit Calgary, Canada van Martijn - WaarBenJij.nu Tiende week in Canada - Reisverslag uit Calgary, Canada van Martijn - WaarBenJij.nu

Tiende week in Canada

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

07 September 2015 | Canada, Calgary

Maandag 7 September 2015

Vandaag naar Johnson Canyon!
Optijd uit bed om naar het mooie Johnson Canyon tegaan! Mooie watervallen bekeken en de mooie natuur! Daarna nog een hike van 4 kilometer gemaakt naar Inktpots! Meertjes waar bubbels uit de grond komen met een soort groene inkt!
daarna terug gehiked! Super dagje gehad

Dinsdag 8 September 2015

Vandaag met stage een tuin volgezet met beplanting! Het huis staat tekoop dus moet er netjes uitzien! er komt nog een nieuw grasveld in ook! Daarna bij een andere klus begonnen met een natuurstenen muur! Met nog echt blokken in natuurlijke vormen!
En bijzonder project nog nooit eerder gedaan!

Woensdag 9 September 2015

Vandaag aan het werk geweest aan een natuurstenen muurtje! Heledag hakken en passen en meten! Daarna nog naar Chinook geweest, Het winkelcentrum waar Rob zijn jas vandaan had er was een knoop afgebroken

Donderdag 10 September 2015

Vandaag naar een huis wat tekoop staat grind achter de garage aangelegd en boomstammen eruit gehaald! En daarna nog ergens een bbq ingebouwd dat alles alvast past!
In de avond weer naar Chinook geweest om Rob zijn jas weer optehalen! hij heeft een nieuwe gehad!

Vrijdag 11 September 2015

Grasveld aangelegd bij het huis wat tekoop staat! Daarna weer naar de bbq want de man komt om het gas aantesluiten! In de avond met Rob en Kirsten naar een avond markt geweest! Daarna nog even met naar de stamkroeg van Ronald geweest! Was een gezellige avond!

Zaterdag 12 September 2015

Vandaag met Rob en Kirsten naar waterton national park!
Een mooie lake helemaal tegen Amerika aan! hij loopt zelfs Amerika nog in ook! Daar gegeten wat niet lekker was.. Maarja kan gebeuren daarna naar Cameron lake geweest! en naar Akamina lake geweest! toen bij de mooie Waterton lake gekeken! en toen nog een hike gemaakt! De Bearhump om vanaf boven de mooie lake gezien! toen nog even bij een mooie waterval beneden bij de Lake gekeken
Toen richting ons hotel gegaan! maar onderweg nog even Bisons bekeken waar we ook tussen door konden rijden! Alleen geen beren gezien waar Waterton zo bekend om staat... aangekomen bij het hotel daar nog even heerlijk gegeten en lekker slapen!

Zondag 13 September 2015

Vandaag langs Bellevue gereden waar een mooie mijn is! daar aangekomen zien we dat de mijn alleen op Maandag tot Vrijdag open is frown-emoticon toen een weg riching Calgary gezocht een mooie offroad weg gevonden maar halverwege pas achter gekomen dat die weg 275 km lang is.. wel erg mooie weg! heel veel koeien gezien maar geen beren frown-emoticon Met allemaal offroad weggetjes terug gereden naar Calgary en waar wilde we lekker gaan eten bij Seniors Pizza maar die is op zondag dicht frown-emoticon Dus toen heerlijke Sparerips gegeten bij Chili's
Top weekend gehad!