Twaalfde week in Canada - Reisverslag uit Calgary, Canada van Martijn - WaarBenJij.nu Twaalfde week in Canada - Reisverslag uit Calgary, Canada van Martijn - WaarBenJij.nu

Twaalfde week in Canada

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

21 September 2015 | Canada, Calgary

Maandag 21 September 2015

vandaag weer begonnen een nieuwe klus begonnen, een grote thuis waar heel veel gras en een mooie patio in komt!, We hebben afgelopen jaren veel lekkage gehad dus de hele tuin was omgehaald, we hebben dus een heledag gewerkt aan leidingen repareren voor het watergeef systeem!

Dinsdag 22 September 2015

Vandaag bezig geweest met de patio, Wat een werk is dat! allemaal puzzelen dat het zo goed mogelijk in elkaar past! En dan zijn ze nog allemaal een andere dikte ook! maar wel.erg leuk om geleerd tehebben!

Woensdag 23 September 2015

Vandaag lekker de patio afgemaakt! het is erg mooi geworden allemaal! alles mooi aangevuld het ziet er super uit! de klant is er zeer tevreden mee!

Donderdag 24 September 2015

Vandaag de grond bewerking gedaan voor het grasveld, Het moet een grasveld worden van 300m2 dus 300 rolletjes gras! en het moet natuurlijk keurig recht zijn! aan het einde van de middag is het gras binnen gekomen!

Vrijdag 25 September 2015

Vandaag gelijk begonnen met grasleggen, we hebben een nieuw meisje erbij die ons komt overnemen omdat het maandag onze laatste dag is bij Ronald, ze keek op het begin raar op, 'gras op een rolletje?' Maar toch ze had het aardig snel onder de knie! aan het einde van de dag was het grasveld klaar! Super mooi geworden weer een project afgerond!

Zaterdag 26 September 2015

Vandaag hebben we een shop dagje gedaan! eerst heerlijk gegeten bij Denny's, Daarna naar de kapper geweest! en even rond gekeken bij Market Mall, Toen nog even naar Chinook geweest en daarna nog jaar Crossiron Mills, en aan het einde nog een lekkere slice pizza gehaald! mmmm

Zondag 27 September 2015

Vandaag afscheidsbrunch genomen bij Cora's mmm een ontbijt met veel versfruit! In de middag alles klaargemaakt voor de reis! Want woensdag begint onze grote reis naar Vancouver en nog veel meer!!