Zesde week in Canada - Reisverslag uit Calgary, Canada van Martijn - WaarBenJij.nu Zesde week in Canada - Reisverslag uit Calgary, Canada van Martijn - WaarBenJij.nu

Zesde week in Canada

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

10 Augustus 2015 | Canada, Calgary

Maandag 10 Augustus 2015

Vandaag weer een dag stage met wel klein beetje spierpijn in de benen.. Een muur gebouwd met mooie ledlampjes erin het komt er super uittezien! In de avond bezig gewoon om me telefoon opteruimen en de fotos te sorteren,

Dinsdag 11 Augustus 2015

Vandaag weer een warme dag,
Op stage verder met de achterkant van de muur!, savonds met Rob naar MarketMall voor de kapper.

Woensdag 12 Augustus 2015

Vandaag maairondje gedaan met stage en toen was de auto kapot gegaan, Hij wou niet meer schakelen(is een automaat) en hij starte ni meer..
het probleem was dat de kabel die de accu oplaad stuk gegaan was... Savonds naar FiningNemo geweest in een Drive-In bioscoop, dat is een grote parkeerplaats waar iedereen in en op hun eigen auto kan zitten of gewoon met een stoeltje.

Donderdag 13 Augustus 2015

Vandaag op stage nog paar klusjes gemaait vanwege gisteren auto stuk was het een anderhalf uur vertraging hadden.. daarna verder met een zit kuil met vuurpit in het midden. een mooi project maar heel moeilijk, want het moet nagemaakt worden uit een boekje.. van een foto, Savonds naar het grootste winkelcentrum van Calgary geweest, Crossiron mall, mooi om tezien!

Vrijdag 14 Augustus 2015

Vandaag weer stage en de vuurpit en de zithoek is helemaal klaar, In de avond alles een beetje besproken over hoe we Calgary gaan doen de laatste 2 weken van de stage. Daarna Mario gespeeld op de wii met Kirsten en Rob,

Zaterdag 15 Augustus 2015

We waren vanplan om naar Banff tegaan (Rockys) Maar in Banff is het 2 tot 12 graden en 80 procent regenen dus we hebben besloten om dat een andere keer tedoen. Ik heb samen met Rob gekookt en savonds nog met Kirsten naar Craft geweest, een grote kroeg in de Downtown van Calgary met maarliefst ruim 100 soorten tapbier, Gezellige kroeg en nu lekker naar bed want Rob is morgen jarig.

Zondag 16 Augustus 2015

Hoeraa!! Rob is jarig! We gaan met zijn alle ontbijten bij de Calgary Tower, een hoge toren met een draaiend restaurant en een glazenplaat waar op kan lopen en het lijkt of je gaat vallen!, De Calgary Tower is 191 meter hoog!
Daarna zijn we nog even wezen kijken bij het hoogste gebouw van Calgary, en daarna met ik met Rob nog bij de bowriver geweest, de rivier die door Calgary loopt, In de avond lekker taart gegeten het was een leuke verjaardag!

• 18 Augustus 2015 - 17:57

Jacqueline Bak:

Prachtig verslag.
    Zo ben ik er ook een beetje bij!!
    Pas op voor de beren hoor, die zijn levensgevaarlijk..
    xx

• 23 Augustus 2015 - 11:48

Liesbeth :

Wat heb jij een druk leven zeg! Maar wel leuk!!!!
    Hoe zit het met de beer?